Contact Info / Websites

Recent Audio Reviews


Sonic 1: Green Hill Zonin' Sonic 1: Green Hill Zonin'

Rated 4.5 / 5 stars

Original, yet faithful.

Great job with this arrangement. Made me think of a trailer for a Sonic the Hedgehog remake actually. It was all epic in my mind, but I can't explain it too well.

Its a very lively arrangement, staying close to the original, yet something about the instrument choice gives it its own unique style, which I'm diggin. Only problem I have is the ending, which you addressed in the description so its all cool.
5/5
9/10


People find this review helpful!

Sonic Spinball - Toxic Rave Sonic Spinball - Toxic Rave

Rated 5 / 5 stars

You've outdone yourself yet again.

Its been awhile since I've had time to actually listen to music on NG. Lol, is it ironic that your 69th song is probably your most popular one yet?lol

Anyways,this song took me by surprise simply because I didn't like Spinball's songs, other than the kickass options screen theme on the Genesis Version. You basically took some random song and turned it into ear sex,lol. You continue to get better with each and every song you produce, and unless I get back to making music soon, you're gonna leave me in the dust.

5/5
10/10
Faved.
P.S.: Is this inteneded for the Remastered Album, cuz the official launch date for the world wide web to download it is December 5, 2009.


People find this review helpful!
PaulyBFromDa303 responds:

Yeah actually according to my ratings it is my most popular song ever. I don't think it deserves it but hey what say do I ever have? LOL

Ear sex? LOL I ain't gonna rape anybody in the ear if that's what you're saying LOL.

But hey man, I'm glad you like it. And yes this is for the Remastered album. Let me know how it goes, when it's up.

Thanks again brutha. Yeah it's been a while since I seen you around. Must be busy eh?


Candy store{WIP}? Candy store{WIP}?

Rated 5 / 5 stars

Have we found the next BOUNC3?

Listened to a couple of your loops and songs and I've gotta say, they're all good.
This is well arranged, the instrumentation is great, and the compostition is teh uberness.lol
Very happy vibe going on with this piece. I think you should continue it, but its your decision to make not mine.
5/5
10/10


dynamizer responds:

dude
your awesome
thanks alot